schizofreen - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Roger Thijssen - WaarBenJij.nu schizofreen - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Roger Thijssen - WaarBenJij.nu

schizofreen

Door: Roger

Blijf op de hoogte en volg Roger

06 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Bij voorbaat excuses voor de typefouten. Zo'n klein toetsenbord op de telefoon valt niet mee en T9 helpt ook niet echt. Maar paddo was paddle, zoals bij de foto.
Maar goed: 4/3 een laatste wandeling in Wanaka met afsluitende wine tasting en dan door naar Queenstown, outdoor capital of the world.
Maar Queenstown is ook een levendige stad met veel backpackers en toch super relaxed. Je kunt hier uren zitten aan het strand bij het meer zonder iets te doen en je daar dan niet schuldig over voelen. Dat is dan ook precies wat ik de rest van de dag heb gedaan.
5/3 Vandaag dan weer tijd voor actie. Er staat een jetboat rit op t programma over de Shotover river. Voordat je bij het startpunt bent volgt eerst een spectaculaire busrit door de bergen waar je normaalgesproken niet komt. De mensen die bijv. in India zijn geweest kunnen zich daarbij wel iets voorstellen. Alleen nu zonder 7 kleuren st***t te sch**ten. Dus alleen de busrit was al de moeite waard en toen moest de jetboat rit nog beginnen.
Dit was ook n mooie gelegenheid om mijn nieuwe action cam uit te proberen en ik kan nu al verklappen dat het filmpje (bijna 25 min) zeer geslaagd is. Zet ik nog n keer op YouTube of zo. Maar het ging allemaal supersnel, vlak langs de canyonwand, door ondiep water over de keien en heuse donuts/360's op het water.
De rest van de dag weer relaxed (zonder paddo's). 's Avonds met n take away Thai en een biertje op het strand. Er is Sef genoeg te zien met een show van 'door-jet' (?) acrobaten en n Schotse pipe band.
That's it for now.

• 06 Maart 2015 - 15:27

Peter:

Mooie foto's Roger
    Fijn dat je een mooi tijd heb
    geniet er lekker van

Gr Marli en Peter

• 06 Maart 2015 - 21:47

Jurgen:

He Roger, ziet er allemaal geweldig uit. Wij zijn jaloers, maar vanaf morgen (za 7 maart) minder want we gaan 3 weken naar Thailand. Veel plezier nog.
    Groeten Karin en Jurgen

• 08 Maart 2015 - 20:37

Planvanhuub:

't wordt steeds mooier daar!

• 09 Maart 2015 - 08:26

Ben:

Hoi Roger,

En dan te bedenken dat jouw hobby speleologie is, of was waarschijnlijk. Want met wat je nu allemaal beleefd en die bijzonder mooie natuur dat moois, wil je toch nooit meer ondergronds?