Pannenkoek - Reisverslag uit Punakaiki, Nieuw Zeeland van Roger Thijssen - WaarBenJij.nu Pannenkoek - Reisverslag uit Punakaiki, Nieuw Zeeland van Roger Thijssen - WaarBenJij.nu

Pannenkoek

Door: Roger

Blijf op de hoogte en volg Roger

27 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Punakaiki

Ik begrijp dat jullie war meer willen horen en zien. Internet is (net als bereik in het algemeen) niet overal voor handen. Foto's kan ik alleen uploaden vanaf de telefoon, maar daarmee vergeet ik vaak foto's te maken. Bovendien werkt de app van deze site niet goed, want volgens mij mis ik een aantal berichtjes. Maar goed, hierbij een update.
25/2 vanuit Nelson naar Kaiteriteri gegaan voor een kajaktocht op zee en prachtige stranden. Hier ok zeehonden gezien.
26/2 van Nelson naar At.Arnaudin Nelson Lakes National Park, met Lake Rotoiri en Mt.Robert. 'Sfeervolle' wandeling in regen en door wolken. Meer kan ik hier helaas niet over zeggen ;o)
's Avonds nog tips gekregen van enkele Harley rijders voor de motortocht.
27/2 door naar Punakaki met de Pancake Rocks en de Truman Track. Tussenstop bij Cape Foulwind en de Seal Colony. Ook hier wee zeer veel spelende en zonnende zeehonden, een mooi gezicht. De dag afgesloten met een wandeling langs de Porarari Rover. Vandaag ook de eerste kennismaking met de sandflies.
To be continued....

• 27 Februari 2015 - 18:47

Ireen:

Prachtig Roger!!! Volgens mij een geweldige reis!!
    Ohja Ben als je dit leest, gefeliciteerd met je verjaardag!!! :)

• 01 Maart 2015 - 09:49

Rob & Evie:

Ha bouwploeger,

Indrukwekkend hoor wat we tot nu toe van je horen. Is wat summier, maar ok, we doen het er maar mee. We horen de details wel als je terug bent.
    Dit bericht is dus gelijk een bevestiging dat je ons ook hebt toegevoegd, appen hoeft dus niet meer. En het feit dat er genoeg te doen is voor de bouwploeg? Doel je op de zon en bierjes of de panden die nodig een onderhoudsbeurt nodig hebben?
    Nou Roger, geniet ervan!
    We horen nog van jou.......
    Evie en Rob