start op Zuidereiland - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Roger Thijssen - WaarBenJij.nu start op Zuidereiland - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Roger Thijssen - WaarBenJij.nu

start op Zuidereiland

Door: Roger

Blijf op de hoogte en volg Roger

25 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Nelson

Inmiddels al weer 3 dagen op het Zuidereiland.
Aangekomen in Picton. Daar naar een Bird Sanctuary geweest en 1 etappe van de Queen Charlotte Track gelopen.
Waanzinnige natuur. De weg van Picton naar Nelson is ook fantastisch, zeker straks met de motor. Waarom zou je een weg recht leggen als dat niet hoeft ;o)
Maar de boog kan niet altijd gespannen zijn. Daarom een stukje kajakken in de Abel Tasman Bay.
Een fotootje voor de sfeer is bijgevoegd.
Niet verkeerd toch?

• 25 Februari 2015 - 11:13

Fenna :

WoW! Dat ziet er goed uit! Blijkbaar heb je het goed naar je zin, want de achterblijvers worden maar zuinigjes bedeeld met verslag en foto's.....Maar dat moet maar zo zijn! Genieten maar!

• 25 Februari 2015 - 11:18

Planvanhuub:

Thijs, dat zie er goed uit man! Maak me wel een beetje zorgen of je wel op tijd thuis bent voor de motorbeurs morgen... :-)

• 26 Februari 2015 - 08:16

Ben:

Hai Roger,

Klinkt erg goed allemaal en volgens mij is dit wat je er van verwachtte. Maar je moet het ons wél laten zien. De verslagen worden al een beetje uitgebreider, maar één foto is wel erg minimaal!!

Maar het is jouw feestje!! Geniet er van.

Ben