Kiwi Experience - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Roger Thijssen - WaarBenJij.nu Kiwi Experience - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Roger Thijssen - WaarBenJij.nu

Kiwi Experience

Door: Roger

Blijf op de hoogte en volg Roger

14 Februari 2015 | Nederland, Nijmegen

Morgen (zo 15/2) vertrek ik dan eindelijk naar Nieuw-Zeeland.
Heb er erg naar uit gekeken.
Eerst 3,5 weken wandelen en dan 2 weken op de motor.
Het landschap beleven op 2 heel verschillende manieren.
Ben benieuwd welke ik het leukste vind.
Alsof ik een keuze moet maken; niet dus!
Bij de foto's een globale indruk van de routes.
Ik probeer regelmatig wat te posten en ik hoop dat jullie het leuk vinden.
C ya.

  • 15 Februari 2015 - 09:26

    Ireen:

    Goeie vlucht Roger en heeeel veel plezier!!! :)

  • 15 Februari 2015 - 13:11

    Planvanhuub:

    Thijs, veel plezier daar!

  • 16 Februari 2015 - 07:59

    Ben:

    Roger, eindelijk is het dan zo ver. Hopelijk heb je een goede vlucht en ga dan ga je genieten. Ben benieuwd naar je verhalen en mooie foto's.

  • 18 Februari 2015 - 19:41

    Ingrid:

    Hee Roger, ....hoezo jaloers??? Wat heb jij 'n goede keuze gemaakt zeg!!
    Wens je veul plezier daar in t land van de kiwi's ...maar zeker van nog veel meer moois!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roger

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 3265

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 25 Maart 2015

New-Zealand

Landen bezocht: